Cenk Cengiz-Bal Kaymak


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Sitime Hoş Gelmisiniz

Sevdiğin Şarkiçi Kim?

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Mp3 Dunyasi و آدرس mp3ler.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 787
:: کل نظرات : 213

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1690
:: باردید دیروز : 42
:: بازدید هفته : 1732
:: بازدید ماه : 80277
:: بازدید سال : 440524
:: بازدید کلی : 3047508

RSS

Powered By
loxblog.Com

Cenk Cengiz-Bal Kaymak
ساعت | بازدید : 1705 | نوشته ‌شده به دست Ali Türk | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای Cenk Cengiz  به نام Bal Kaymak

دانلود آهنگ جدید وبسیار زیبای "بال کایماکاز جنک جنگیز

Download New Turk Song By Cenk Cengiz Called Bal Kaymak

Cenk Cengizden Yeni Ve Güzel Bir Şarkı Bal Kaymak Adlı

Şarkıyı Yüklemek İçin Devam Edin

برای دانلود آهنگ مربوطه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

Indir|Yukle|Download

 

Uploadboy.Com

 

لینک کمکی

 

Cenk Cengiz Bal Kaymak Şarkı Sözü

 

 

Ahhh azıcık ucundan tatdırsan


Dalgaların arasında


Ahhh azıcık ucundan tatdırsan


Dalgaların arasında

Ne kadar zaman geçti ahhh bilmiyorum bilmiyorum


Tek bildiğim seni çok özlüyorum özlüyorum


Başka vücutlar bana ilaç olmadı olmadı


Yerine kimi koyduysam ahhh dolmadı dolmadı


Bal kaymak sevgilim üzme beni herşeyim


Bana biraz ümit ver ömür boyu seveyim seveyim seveyim

Ahhh azıcık ucundan tatdırsan


Aşk denizine beni daldırsan


Dalgaların arasında aklı başımdan alsan


Azıcık ucundan tatdırsan


Aşk denizine beni daldırsan


Dalgaların arasında aklı başımdan alsan


Ne kadar zaman geçti ahhh bilmiyorum bilmiyorum

Tek bildiğim seni çok özlüyorum özlüyorum


Başka vücutlar bana ilaç olmadı olmadı


Yerine kimi koyduysam ahhh dolmadı dolmadı


Bal kaymak sevgilim üzme beni herşeyim


Bana biraz ümit ver ömür boyu seveyim seveyim seveyim


Ahhh azıcık ucundan tatdırsan


Aşk denizine beni daldırsan


Dalgaların arasında aklı başımdan alsan


Azıcık ucundan tatdırsan

 



با عضویت در کانال تلگرام ما به تمام آهنگ ها به راحتی دستیابی خواهید داشت :)
برای ورود به کانال کلیک کنید / دانلود تلگرام نسخه ویندوز


:: موضوعات مرتبط: Türk Mp3 , ,
:: برچسب‌ها: Cenk Cengiz Bal Kaymak , Cenk Cengiz Bal Kaymak mp3 , endir indir yukle download dinle , Cenk Cengiz Bal Kaymak sarki sozu , Cenk Cengiz Bal Kaymak sarki sozleri , cenk cengiz 2017 mp3 yeni , cenk cengiz , دانلود آهنگ ترکی , آهنگ ترکی , دانلود آهنگ ترکیه ای , آهنگ ترکیه ای , دانلود آهنگ جدید , آهنگ جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ بال کیماک از جنک جنگیز , جنک جنگیز بال کایماک , دانلود فول آلبوم جدید ترکیه ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: